Lieve allemaal

30 september 2011 - Tarkio, Missouri, Verenigde Staten

Lieve allemaal,

Eindelijk kan ik wat op m'n blog posten! Het duurde allenmaal wat lang met de computer en internet.
Toen ik hier eerst kwam had ik het heel erg moeilijk met de cultuur te begrijpen want de regels slaan echt 3x nergens op! Heb het nogsteeds niet geaccepteerd maar ik laat het maar gewoon! Ik had het ook erg moeilijk omdat ik iedereen heel erg miste! Natuurlijk mis ik iedereen nogsteeds! En mis ik de nederlandse cultuur erg! Maar ik heb veel vrienden en vriendinnen gemaakt en kan het onwijs goed vinden met m'n gastmoeder! Ik doe heel veel dingen met vriendinnen en vind het hier nu super leuk! Ik heb m'n graduation op 13 mei en dan ga ik weer lekker naar Nederland dus nog 7 maanden te gaan! Ik geloof dat alles helemaal goed komt hier en ik ga zeker genieten! Hele dikke kus vanuit hier!

1. Lea:
    20 oktober 2011
    Hey lieve Alba,

Wat leuk om je berichtje te lezen. Fijn dat het goed gaat, ondanks dat je je vrienden en thuis mist. Het is heel normaal dat je thuis mist hoor, dat had ik ook toen ik op reis was, ondanks dat ik erg naar me zin had. Zeker als je even een baaldagje hebt, dan wil je het liefst eventjes naar huis, maar ik kan je verzekeren dat hier niet zo veel boeiends gebeurd. Het is alweer best wel koud en het regent best veel, dus qua weer zit jij denk ik sowieso beter. Nou geniet er lekker van daar, want er is niets leukers dan veel van de wereld zien. Je verveelt je zo weer als je terug bent in Nederland, neemt dat maar van mij aan!

Heel veel liefs en hopelijk is er binnekort weer een berichtje te lezen op je blog!

xxx